משלוחים לכל הארץ

משלוחים לכל הארץ

הטאבלט החדש של סמסונג

טאבלט סמסונג חדש

רוצים לקנות את הטאבלט החדש של סמסונג? הגעתם למקום הנכון. באתר שלנו תוכלו למצוא את הטבלטים המתקדמים ביותר מבית היוצר של ענקית הטכנולוגיה סמסונג. והכל במחירים אטרקטיביים, חוויית רכישה מתקדמת ותחת השירות המקצועי של הצוותים שלנו.

טאבלט סמסונג – הכי חדש, הכי מתקדם

סדרת הטבלטים של סמסונג נקראת Galaxy Tab והיא כוללת סדרות שונות ומגוונות של מכשירים הכוללים תכונות ומפרטים טכניים שונים. מבין הסדרות המוכרות של החברה אפשר למצוא את סדרת Tab S ואת סדרת Tab A הצנועה יותר. סדרת S נחשבת לסדרה הבכירה יותר והיא כוללת מבחר דגמים בעלי מפרט טכני שונה. הדגם החדש והאיכותי ביותר שיצא מסדרה זו נקרא Galaxy Tab S8 Ultra ונכון להיום זהו טאבלט הדגל של החברה. לטאבלט מסך בגודל 14.6 אינצ’ בתצוגת Super AMOLED, מעבד מתקדם במהירות של 4 nm, סוללה עצומה בגודל של 11200 mAh, מצלמה קדמית כפולה באיכות של 12 MP וסורק טביעות אצבע משולב על גבי המסך. כל הטוב הזה מגיע במארז קשיח במיוחד, כך שעל פי טענות החברה הטבלט החדש שלה עמיד בפני נפילות וחבטות.

JOY MOBILE – רכישה מקוונת

באתר שלנו תוכלו למצוא את מגוון הדגמים של סדרת הטבלטים של סמסונג ותוכלו ליהנות מרכישה מקוונת, נוחה ומהירה. לרשותכם העמדנו אתר מתקדם הכולל; קטלוג מוצרים מפורט, מנגנון תשלום מאובטח, מחירים משתלמים במיוחד וכמובן – משלוח מהיר עד אליכם. ליצירת קשר וקבלת מענה מקיף לכל שאלה – חייגו: 053-3255020.

שיתוף:

באותו נושא

Galaxy S24 ultra

נכון, עברו רק מספר חודשים לאחר שסמסונג הכריזה על סדרת ה- Galaxy S23, אך חרושת השמועות לא עצרה אלא התחילה

קרא עוד

אייפון 15 מתי יוצא

iphone 15 הוא אחד מהסמארטפונים הצפויים ביותר השנה. אפל עושה מאמצים רבים לשדרג ולשפר את הדגם שהיא משיקה מדי שנה.

קרא עוד
כיצד נוכל לעזור?